Esoprex a alkohol
Mája
Dobrý den, užívám jeden a půl tabletky esoprexu ráno, léčím panickou poruchu způsobenou užíváním pervitinu. Chtěla bych se zeptat jesli si večer můžu dát s skleničku vína nebo piva, tak jednou týdně, popřípadě mám-li ten den léky vysadit. Děkuji za odpověď

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
pokud jste zamedikována díky předcházejícím potížím s pervitinem, rozhodně bych doporučila abstinenci udržet od všeho, tedy i od alkoholu. Užívejte léky tak, jak Vám předepsal lékař a rozhodně si sama nic nevysazujte, ani nenasazujte. Pokud se léčíte s panickou poruchou, další případné konzumace, jak drog, tak i alkoholu, by Vám Vaše psychické potíže mohli pouze jen prohloubit. Rozhodně ani kombinace léků a alkoholu, není nikdy vhodná.
Netuším, jak často navštěvujete Vašeho lékaře, ale předpokládám, že jste zřejmě v ambulantním kontaktu. Zkuste s ním o Vašich chutích na alkohol pohovořit.
Zatím se mějte hezky a gratuluji k vysazení pervitinu. Držte se !
S pozdravem Markéta k.