01
moon
potřebovala bych se zeptat,kam mam jit kdyz mam dceru čtyr letou a chci se jit lečit beru pernik ale chci ji mit sebou a muze mi ji nekdo vzit,kdyz beru drogy?

Odpověděl: Josef Šedivý
Dobrý den,
pokud jste uživatelka drog a nebude s tímm nic dělat, dříve nebo později o svou dceru asi (minimálně na čas) přijdete, to je realita. Ale vzhledem k tomu, že se chcete léčit a že možnost léčby i s dcerou existuje, tak se zatím nemusíte bát...
Pokud máte dostupnou Prahu, orčitě se obraťte na náš denní stacionář. Pokud se ukážem že je pro vás vhodná komunita, tak právě přes ně se nastupuje do TK Karlov, kde můžete být i se svou dcerkou... kontakty přidávám níže...
Je skvělé, že s tím chcete něco dělat!
Pepa Šedivý
Denní stacionář SANANIM
Adresa
Janovského 26
170 00 Praha 7
(nedaleko Veletržního paláce, mezi zastávkami tramvaje Strossmayerovo náměstí a Výstaviště - mapa ; vchod se zvonkem přímo z ulice)
Telefon: +420 220 803 130, +420 220 800 041
Fax: +420 266 710 489
GSM: +420 605 212 175
e-mail: stacionar@sananim.cz