jak se toho zbavit
kayca27
Svoji přezdívku tady, mám pořád stejnou.. zkuste to najít podle kódu 321823, do pardubic by pro mě nebylo těžké se dostat, nebo se zatím jen radit po internetu, třeba mailem a potom do pardubic zajet... jak by to bylo nejlepší:)) předem dík za odpověd:)

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Moc se omlouváme za prodlevu v odpovědi. Váš předchozí dotaz odpovídal kolega MUDr. Minařík, který není v současné době k dispozici, neb je na dlouhodobé dovolené v zahraničí, proto nám tu Váš dotaz zůstal poněkud "viset".
Myslím, že by bylo ideální, pokud byste mohla své potíže konzultovat s někým osobně, pokud nadále přetrvávají. V Pardubicích je možné se obrátit na ambulantní centrum pro závislé, případně přímo na psychiatrickou pomoc, kontakty uvádím níže. Přeji hodně štěstí a pokud by byl nějaký problém, tak se znovu ozvěte, tentokrát už by s odpovědí neměla být potíž, pokud nebudete chtít odpověd přímo od kolegy Minaříka. Držím palce.
Pardubice, Ambulantní centrum
Laxus o. s.
Jana Palacha 1552, Pardubice, 530 02
telefon: 466265729
Mgr. Daniel Dvořák
http://www.laxus.cz
Pardubice, AT ambulance (psychiatrická ambulance pro závislosti)
při Pardubické krajské nemocnici
Kyjevská 44, Pardubice, 532 03
telefon: 466016621
MUDr. Marie Fialová
http://www.nem.pce.cz