Test
Angelgirl1
Dobrý den,chtěla jsem se Vás zeptat po jak dlouhé době zmizí pervitin z těla.Když dělají testy ze slin tak po kolika dnech se test ukáže negativní
Děkuji za odpověď

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
k dispozici máme orientační údaje, poskytnuté ústřední toxikologickou laboratoří. S prokazatelností u látky pervitin je to takto :
detekce moč = 3 až 21 dní ( při občasném užití cca do týdne )
detekce krev = 1 až 3 dny
detekce sliny = totožná s detekcí krve
Vždy, ale záleží na dalších aspektech. Především na intenzitě předešlé konzumace, na kvalitě drogy a také na organismu, jak dalece je schopen se s procesem odbourávání psychotropních látek z těla vypořádat. Je to vždy velmi individuální záležitost a nikdy nelze s přesností předem určit, kdo kdy bude již zcela beze stop.
Pokud bychom Vám mohli pomoci ještě nějak jinak, klidně napište.
S pozdravem Markéta K.