Nespavost
Darina
Dobrý den, ráda bych vás poprosila o názor, týkající se nespavosti.Brala jsem asi přes 4.roky neurol 0,25, 0,5, nakonec jsem se z té zavislosti dostala zcela sama, hodně mi pomohlo pozitivní myšlení, víra, že to jednou zvladnu sama a hlavně hodně lásky, hodně se změnil i můj život k lepšímu.Někdy od poloviny února už neberu neurol,ale pořad se mi ten spánek nesrovnal, někdy mi trvá i přes hodinu než usnu, myslela jsem si, že se to srovna mnohem rychleji a že po ulehnutí do postele hned usnu, jako dřív.Občas si vemu melatonin, ale ne vždy pomůže.Myslíte, že se to časem srovná? a pokud bych chtěla otěhotnět v létě vzhledem k tomu, že jsem brala ty prášky jestli není příliš brzy.Předem děkuji za odpověď, s pozdravem Darina.

Odpověděl: Josef Šedivý
Dobrý den,
problémy se spánkem vás mohou doprovázet ještě dlouho, to je nomální. Doporučoval bych vám zkusit nějaký bylinky, například meduňku. Ale jestli vám usínání trvá jen hodinu, tak to zase tak zlé není. Možná hraje roli i to, že bez prášků člověk standardně usíná déle, než s nimi... Budete muset ještě počkat, než se to spraví Pokud budete v létě chtít otěhotnět, klidně to zkuste, není se čeho bát. Ale počítejte s tím, že s dítětem se nevyspíte už vůbec :-)
Hodně štěstí přeje
Pepa Šedivý