krize!
zubní wíííla
tak 3 roku hulím trávu a půl roku piko..chci s obojíím přestat aspon s tím pikem a začas i s trávou ale wšimla jsem si že to není jednoduchýý.. jako co tu čtu tak wám píšou i lidi který to berou třeba 5 let..mě stačíí půlrok..jenže nejhoršíí je to že mi je teprve 15 let a wíí to jen pár kámošu ale rodina si myslíí že jen hulíím a to nějak neřešíí..ale prostě přestat mi to nejde..můj kluk mě za to i jednou zmlátil nevíím jak mám přstat..a zase na nějakej detox nejdu..děkuju moc předem ..Naschledanou..;)

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
zbavit se drog není sice úplně snadné, ale zase to není nemožné, rozhodně se o to můžete pokusit. Je Vám teprve 15let, můžete si dát život zase do pořádku. Na konzumaci drog, se váží nemalé úskalí a pokud budete tímto způsobem pokračovat, nic dobrého Vás opravdu nečeká. Není neobvyklé, že uživatelé nedokončí školy, ztratí rodiny, přátele, zájmy...tomu všemu můžete předejít, než bude pozdě a půjde to mnohem hůř.
Neuvedla jste žádné město, napište jaká máte v dobré dopravní dostupnosti, napíši Vám kontakt na někoho z kolegů, kam byste si o všem mohla dojít osobně popovídat. Třeba byste společně vymysleli, co by se dalo konkrétně ve Vaší situaci dělat.
Zatím se mějte hezky a ozvěte se.
S pozdravem Markéta K.