Jak odstranit THC v moči?
Usacek.cz@seznam.cz
Dobrý den. Hulil jsem pár dní po sobě. A teď mi hrozí testy. Nevíte jak bych ty testy mohl nějak ovlivnit aby tam nenašli žádné THC? Děkuju za odpověď.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
bohužel, asi Vás moc nepotěším, ale proces odbourávání psychotropních látek z těla nijak zvlášť urychlit nelze. Sice mezi lidmi ,,kolují" zvz. zaručené recepty, jak toto urychlit, ve skutečnosti to, ale nefunguje. Jediným řešením je nekonzumovat, pak budou testy ok. Ale to jste asi slyšet nechtěl.
THC, účinná látka marihuany je prokazatelná :
detekce moč = 1 až 30 dní ( při občasném užití cca do 14 dní )
detekce krev = do 14 dní
detekce sliny = totožná jako u krve
Vždy, ale záleží na několika dalších aspektech. Především na intenzitě předešlé konzumace, na kvalitě drogy a také na organismu, jak dalece je schopen se procesem odbourávání rychle vypořádat. Je to vždy zcela individuální záležitostí a proto nikdy nelze s přesností předem určit, kdo kdy bude již zcela beze stop. Můžete si na své náklady v lékárně pořídit volně prodejný orientační test ( detekce moč = test na THC ), stojí cca 100,- Kč. Můžete si v domácích podmínkám test provést, alespoň budete vědět, jak na tom v danou chvíli jste. Netuším, kdy jste kouřil na posledy, jaká byla síla drogy atd...
Zatím se mějte hezky a s marihuanou opatrně, i ta sebou přináší široké spektrum rizik, ostatně jako všechny nelegální drogy. Pokud pro Vás můžeme udělat ještě něco, klidně napište.
S pozdravem Markéta K.