Tráva
menhir
dobrý den, prosíme o radu. Přítel našel u 15 syna balíček s travinou, voní trochu po mátě, ne jako marihuana. Test na TH je pozitivní. Přítel doufá, že může být nález i ze zakouřeného prostředí, ve ktereém se syn na koncertě pohyboval. Pokud ne, jak dál se synem pracovat. Díky, Marcela

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Marcelo,
nejlépe bude, obrátit se na odborné zařízení a vše podrobněji probrat osobně. Toto nebývají zrovna snadné situace, nelze ani poradit jednou obecnou radou. Většinou je tato práce o delším a systematickém kontaktu. Bohužel, neuvedla jste žádné města, která by pro Vás byla vhodná. Pokud by Vám byla dostupná Praha, doporučila bych Vám se spojit s kolegyní, která se přímo specializuje na práci s blízkými osobami uživatelů nelegálních drog. Mohli byste se poradit, jak vhodně a účinně pokračovat dále. I s ohledem na nízký věk, mi to přijde jako nejrozumnější řešení.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, o.s. SANANIM
Školská 30
Praha 1
tel : 284 824 234
mob : 739 268 527
kontaktní osoba : Mgr. Štěpánka Čtrnáctá
email : ctrnacta@sananim.cz
www.sananim.cz
Zdali Vám Praha dostupná není, můžete využít jakéhokoli Kontaktního centra pro uživatele nelegálních drog. Bývají ve všech větších městech a poskytují i mimo jiné, bezplatné, nezávazné a mnohdy i anonymní poradenské služby rodinným příslušníkům a dalším blízkým osobám. Veškeré kontakty na K-centra naleznete zde www.drogy-info.cz v mapě pomoci po zadání kraje a města, vyberete to, které máte nejblíže.
Přeji ať vše dobře dopadne !
S pozdravem Markéta K.