skank
Komando :D
ahojky prosím chtěla bych se zeptat.. včera jsem si poprví zkusila zahulit.. nic to se mnou nedělalo tak mi kluci dali ještě .. za 12 dní mám jít na prohlídku k doktorce. pozná to? třeba z moči ? děkuju za odpověď

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Při běžném vyšetření (počítám, že je to preventivní prohlídka), se testy na přítomnost drog nedělají, ani ze vzorku moči ani žádné jiné. Takže toho se myslím obávat nemusíte. Jinak THC (účinná látka marihuany) se dá zjistit z moči od několika dní do cca měsíce po posledním užití. Doba detekce závisí především na intenzitě a délce předchozího užívání, pokud šlo o jednorázovou zkušenost, tak by testy měly být cca do 10 dní negativní, pokud by se jednalo o testy u někoho, kdo kouří dlouhodobě každý den, tak se to bude dát zjistit měsíc i déle od posledního užití. Jen si tak říkám, že kouření marihuany má i jiná rizika, než jen to, že se na to přijde namátkou při nějakých testech. Zkuste si přečíst text o konopných drogách na této stránce. Kdybyste se pak chtěla ještě na něco zeptat, tak napište.