jak pomoci synovi
superpavel35
Dobrý den!
Syn začal brát drogy začal se stýkat s divnými lidmi, přestal chodit do práce a odešel z domova. Napsal jen PROMIŃ. Je plnoletý, ale přece jen bych rád něco udělal, pomohl mu. Ale nevím co mám dělat.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
chápu, že tyto situace bývají pro rodiče velmi těžké. Doporučila bych Vám obrátit se na kolegyni, která se přímo specializuje na práci s blízkými osobami uživatelů nelegálních drog. Můžete s ní otevřeně pohovořit o všem, co se této nemilé skutečnosti týká. Můžete se poradit, jak by se případně dalo synovi pomoci, jak s ním komunikovat, jak jej motivovat...zároveň získáte podporu, což si bezesporu v takto náročné situaci zasloužíte.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, o.s. SANANIM
Školská 30
Praha 1
tel : 284 824 234
kontaktní osoba : Mgr. Štěpánka Čtrnáctá
email : ctrnacta@sananim.cz
mob : 739 268 527
www.sananim.cz / zadat Poradna pro rodiče PPR /
Tato poradna se nachází v prostorách kavárny Café Therapy, v její zadní části. Na první konzultaci je třeba se nejdříve objednat. Provozní doba = pondělí až pátek od 9.00 do 19.00 hod.. Veškeré služby jsou bezplatné. V tuto chvíli se mi to jeví jako nejrozumnější možné řešení.
Zatím se mějte hezky, přeji hodně sil a také, ať vše dobře dopadne.
S pozdravem Markéta K.