Co stím?
klarka
Dobrý den, rano jsem si asi dala vedle :( otekla mi ruka docela to boli a mam tam velikou modrinu a proste nateklou bouli chladím to a mazu framykoinem..?Zmizí to ? Děkuji:)

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
toto se velmi obtížně hodnotí takto ,,nadálku"...studeným obkladem a Framykoinem nic nezkazíte, nicméně, bylo by rozhodně nejrozumnější hned zítra dojít do nejbližšího Kontaktního centra pro uživatele nelegálních drog ( lze i anonymně ) a tam ruku ukázat pracovníkovi K-centra. Pokud nevíte, kam si u Vás zajít, napište ještě jednou a uveďte město, které by připadalo v úvahu. Nebo se sama podívejte na www.drogy-info.cz v mapě pomoci po zadání kraje a města vyhledáte veškerá Kontaktní centra v ČR. Vyberte to, které máte nejblíže.
Zatím se mějte hezky.
S pozdravem Markéta K.