silniční kontrola
lola
dobry den ,po delší dome jsem si vše večer dala - čáru pervitinu a chci se zeptat- jak dlouho je pervitin v slinách a v moči,a po jaky době se to v testech u silniční kontroly najde v slinách .a při silniční kontrole -jestli je bežne že dělají testy na drogy a na alkohol ? automaticky děkuji za odpověd

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
k dispozici máme orientační údaje poskytnuté ústřední toxikologickou laboratoří. S průkazností u látky pervitin je to takto :
detekce moč = 3 až 21 dní ( při občasné konzumaci cca do týdne )
detekce krev = 1 až 3 dny
detekce sliny = je totožná s detekcí krve
Vždy, ale záleží na dalších aspektech a to - na intenzitě předešlé konzumace, na kvalitě drogy a také na organismu, jak dalece je schopen se s procesem odbourávání vypořádat. Proto nelze s přesností předem určit, kdo kdy bude již zcela beze stop. Je to vždy velmi individuální záležitost.
Jestliže, šlo u Vás o jednorázový experiment, s největší pravděpodobností, byste tedy měla mít případné testy provedené z moče v pořádku cca do týdne, z krve a ze slin cca za 2 dny.
Možná, by též stálo za Vaši úvahu, popřemýšlet o tom, zda je vhodné, pod vlivem jakékoliv psychotropní látky, usedat za volant. Pořád jde o látky, které silně ovlivňují vědomí, osoba pod jejím vlivem je v tvz.změněném stavu vědomí, může se stát mnohem více, nežli zastavení silniční kontrolou a případný postih...
Také se tážete, zda se tyto testy provádí automaticky. Provádí se v případě, že dotyčný příslušník, uzná za vhodné test provést. Což u alkoholu, ve velkém případě i u pervitinu, bývá dosti viditelné díky jasným příznakům...
Pokud bychom Vám mohli pomoci i nějak jinak, klidně napište.
Zatím se mějte hezky a s pervitinem opatrně.
S pozdravem Markéta K.