Toxická psychóza
zubač
Zdravím Vás,Já byl u psycholožky a nechci dále chodit k takovýmto lidem,protože se u nich necítím dobře.Já nejsem nějaký feťák nebo psychopat.Já jsem sice rom,ale nejsem rom takový,kterého si člověk vybaví pod názvem Cigán ( krádeže,agresivita...). Jsem ze slušné rodiny.Když jsem prožival ty stavy,tak mi přišlo,že lidé se mi směji,že mám menši zrůst penisu.Nebo další taková věc,že jsou všichni rasisti a neberou mě.Stává se mi to i mých nejbližších kamarádů.Nevíte jak poradit? K LÉKAŘI CHODIT NECHCI! Děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
v podobných situacích jako je ta Vaše, je velmi důležitý osobní kontakt a pohovor. Pokud nehodláte navštívit nějaké zařízení, opravdu nevím, jak Vám v tuto chvíli pomoci. Naše možnosti jsou v této formě poněkud omezené a plno věcí se přes internet opravdu vyřešit nedá.
Nikdo o Vás netvrdí, že jste psychopat nebo feťák. Jak jsem již psala v minulé odpovědi, někdy i pouhé jednorázové užití marihuany, může vyvolat psychické potíže. A rozhodně se to může stát komukoliv. Nejste první ani poslední, kdo podobné potíže má. Návštěva odborníka není žádná slabost, ale spíše odpovědné řešení svého problému, pokud je...
Jediné co Vám mohu doporučit je, nepokračovat v dalších konzumacích a udržet abstinenci od všeho, včetně alkoholu. Dalšími případnými konzumacemi pouze docílíte toho, že se Vám Vaše nepříjemné pocity budou umocňovat a rozhodně tím nic nevyřešíte. S délkou trvání abstinence by měli potíže postupně odeznívat, pokud tedy šlo o důsledky konzumace THC. Pokud by i přesto problém setrvával, bylo by vhodné lékaře navštívit ( kontakty viz předešlý dotaz a odpověď ).
Co se týče Vaší poznámky k národnosti - myslím, že většina mích kolegů, ostatně ani já, toto vůbec neřešíme. Možná, že stejně tak, jako má sem-tam majoritní společnost ,,předsudky" o Romech, mají také sem-tam Romové ,,předsudky" o nás a o našem vnímání Vás...pokuste se toto neřešit a pokud potřebujete nějak pomoci, doporučila bych Vám, prostě si pomoci nechat...
Zatím se mějte hezky, s pozdravem Markéta K.