Pomoc
Devilpet
Chci poradit jak mužů pomoci sobě ale hlavně přítelkyni z návyku na pervitin?jsme spolu 5let a průběžně užíváme a nemůžeme,nebo spíše já s tím seknout.jak z toho ven??

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
nejlépe bude, když napíšete ještě jednou a uvedete města, která máte v dobré dopravní dostupnosti, doporučíme Vám vhodný kontakt na odborné zařízení, kam se můžete obrátit o pomoc. S využitím odborné pomoci máte mnohem větší šance. Dnes je již plno lidí, kterým se dostat z drog úspěšně podařilo. Může se to povést i Vám.
Uveďte také prosím kolik Vám je let, jak dlouho a jaké drogy užíváte. Také je důležité, zda i Vaše přítelkyně má chuť, stejně jako Vy, potíže s drogami řešit.
Jinak gratuluji k dobrému rozhodnutí. Zatím se mějte hezky a ozvěte se.
S pozdravem Markéta K.