piko
rrrr
Dobrý den,je mi 23 let. Poslední rok užívám piko pravidelně a chci s tím opravdu seknout. A žít jako normální člověk. Ztratila jsem i kvůli toho partnera.Beru to asi 2x týdně. Mám práci, žiju jako zodpovědná osoba.Jen ta chut je tak hrozná, že si o víkendu nebo o svém volnu dám. Vím, že je to všechno jen o pevné vůli, že bych měla mít koníčka a věnovat se mu o svém volnu. Až ted jsem si řekla dost a bojím se, že si dám zase. Co mám dělat?

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
sama moc dobře víte, že tudy cesta asi nevede. Ztratila jste již partnera, obávám se, že pokud svou situaci nebudete řešit, postupně se dostaví i další nemilé ztráty...
Nejlépe bude, když se obrátíte na nějaké odborné zařízení a pokusíte se abstinenci udržet. S využitím odborné pomoci máte mnohem větší šance dát svůj život zase do ,,normálních kolejí". Není to sice úplně snadné, ale rozhodně to není nemožné. Dnes je již plno lidí, které své potíže s drogami úspěšně zvládli. Stejně tak, se to může povést Vám.
Napište nám, odkud jste nebo lépe, jaká větší města máte v dobré dopravní dostupnosti, doporučíme Vám vhodný kontakt. Jsou různé formy pomoci, ale jaká by pro Vás byla dostatečná a vhodná, já bohužel takto přes internet nepoznám. K objektivnímu posouzení a vyhodnocení situace je nutný především osobní kontakt a pohovor.
Zatím se mějte hezky a ozvěte se.
S pozdravem Markéta K.