co ted?
MisaP.
Dobry vecer kourim travu uz asi 11 let taky jsem asi dva roky bral pervitin heroin LSD ruzne leky proste co bylo.neco jsme snupali neco si pichali podle druhu drogy.jak uz to tak byva stalo se par zasadnich veci kvuli kterych jsem prestal brat.jedna z tech \"zasadnich\" veci byla i ta ze jsem uz nechtel byt mezi zivymi coz se mi malem povedlo.v breznu to byly dva roky od posledni jehly v ruce.celou \"odvykacku\" jsem si vytrpel sam bez pomoci psychiatru krizovych center atd. ale travu jsem kourit neprestal krom toho cvicim delam muay thai hraju hazenou a tento mesic platim posledni splatku dluhu co jsem mel a to je i muj problem je to divne ja vim ale zustal jsem tady abych vsechno napravil a to se mi povedlo ale nic me nenaplnuje neni nic co by me tady poradne bavilo mam praci pritelkyni vsechno se zda byt fajn tak proc se tak necitim?bohuzel se to stupnuje ta nechut nevrlost nuda a ja nevim jestli pokracuju spravne a taky nevim jak ukoncit problem s travou.omlouvam se za tuto zbesilost co jsem napsal ale nejakym zpusobem to muselo ven dekuji za cokoliv Michal

Odpověděl: Josef Šedivý
Dobrý den,
to co popisujete zas tak zvláštní není, prostě jste si zachránil holý život, přepral jste závislost (až na tu trávu), splatil dluhy a teď sedíte a koukáte se kolem sebe na ten nudnej svět... To jsou ty chvíle, kdy droga, která stále sídlí ve vašem mozku, zavolá a nabídne vám řešení... Naštěstí už víte, že to je řešení jen zdánlivé a kam to vede, to si uvědomujete také...
Ve zdolání návyku na drogy jste podporu nepotřeboval (a za to vám tleskám), nicméně teď bych řekl, že byste o pomoc požádat mohl - a nebude to nic divného. Ono je totiž hodně složité nejen přestat brát, ale i nějak zaplnit místo, které předtím obývala droga...
Zkuste se poradit v Kontaktním centru Renarkon ve Frýdku - Místku, mohli by vám pomoci buď oni, nebo budou o nějaké variantě v okolí jistě vědět...
Hodně sil přeje
Pepa Šedivý