Toxická psychóza
zubač
Ahoj,zjistil jsem,že když si zakouřím mariuhanu,tak mám následky něčeho jako je schizofrenie a ještě blíže toxickou psychózu.Mám to skoro u všech mých kamarádů.Nevím co dělat.Přestat kouřit trávu jsem taky zkoušel,ale neodznělo mi to.Poradte prosím.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
toxická psychóza je stav, který je obdobný stavům, které prožívají osoby trpící schizofrenií. Pokud jste u sebe vypozoroval příznaky, bylo by zajisté vhodné, co nejdříve navštívit lékaře. Uvádíte, že i po vysazení jste se nepříjemných prožitků nezbavil. V tomto případě je nutné udržet abstinenci, jelikož další konzumace čehokoliv, tyto psychické potíže pouze umocňují. Také by bylo rozhodně vhodné, aby Vás lékař vyšetřil a diagnostikoval, zda se jedná opravdu o psychózu způsobenou konzumací psychotropní látky, která vysazením postupně odezní, či se neprojevila jiná psychická nemoc. U disponovaných jedinců, může i jednorázové užití THC vyvolat vážné psychické potíže, které se po té zdlouhavě léčí. Rozhodně navštivte lékaře, níže uvádím kontakty na lékaře, které se zabývají i uživateli nelegálních drog. Také kontakt na Kontaktní centrum pro uživatele nelegálních drog.
Ničeho se nebojte, abstinencí, případně medikací, se Vaše nepříjemné stavy rozhodně zmírní.
AT ambulance
Vítězslava Nezvala 604
Frýdek-Místek
tel : 558 432 795
MUDr. Pavel Vít
AT ambulance
Stará cesta 83
Frýdek-Místek
tel : 558 646237
MUDr. Monika Weimerová
AT ambulance
Pionýrů 2242
Frýdek-Místek
tel : 558 436 324
MUDr. Bronislav Šedý
Kontaktní centrum, o.p.s. RENARKON
Pionýrů 1757
Hotelový dům Paskov
Frýdek-Místek
tel : 558 628 444
mob : 606 694 244
Bc.Magdalena Štefaníková
Zatím se mějte hezky. Pokud budete mít chuť, můžete nám napsat, jak jste u lékaře či v K-centrum pochodil. Držte se !
S pozdravem Markéta K.