pervitin
aja
Dobrý den mám podezření,že má 16ti letá dcera začala s pervitinem.Slyšela jsem to od známích.Po přečtení článku na netu má i příznaky užívání.Na dotaz samozdřejmě tvrdí,že je čístá.Už byla před dvěma lety kvůli marihuaně na psychiatrii.Její přítel je ted v Bohnicích.Nevím co dělat.Zrovna ted nejde ani vzbudit a večer byla v pohodě?!Ráda bych jí pomohla,ale ona na vše tvrdí,že nic.Děkuji Schusterová

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
uvádíte, že přítel dcery je momentálně v PL Bohnice. Tudíž předpokládám, že jste z Prahy. Doporučila bych Vám obrátit se na kolegyni, která se přímo specializuje na práci s rodiči závislých uživatelů nelegálních drog. Můžete s ní otevřeně pohovořit o svých pochybnostech, pokud by se konzumace drog u dcery potvrdila, poradila by Vám jak vhodně postupovat dále. Nejenom, že se poradíte, také získáte podporu, kterou si bezesporu také zasloužíte. Vzhledem ke skryté poznámce si umím představit, jak je to pro Vás těžké. Nebojte se na kolegyni obrátit, všechny služby jsou bezplatné.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, o.s. SANANIM
Školská 30
Praha 1
tel : 284 824 234
mob : 739 268 527
email : ctrnacta@sananim.cz
kontaktní osoba : Mgr. Štěpánka Čtrnáctá
www.sananim.cz / zadat Poradna pro rodiče PPR /
Poradna se nachází v prostorách kavárny Café Therapy, v její zadní části. Na první konzultaci je třeba se nejdříve telefonicky či přes email objednat.
Přeji hodně štěstí, ať to dobře dopadne.
S pozdravem Markéta K.