Zavisla Mamka
Ladida
Dobry den,je mi 26let,jmenuji se xxxx a mam xletou holcicku.Jsem zavisla 2roky na pervitinu,jiz drive pred narozenim dcery jsem injekcne uzivala 5let drogu,ale diky tehotenstvi jsem se vsim prestala.Nyni uz nemohu dal,vymklo se mi to z rukou,drogu snupu,ale potrebuji uz kazdy den,moc se za to stydim a nechci takto zit uz jen kvuli dceri,a MUJ DOTAZ JE TENTO> CHCI SE LECIT,ALE NECHCI BYT BEZ NI MAM JEN JI A ONA MA JEN ME!PROSIM MOC O RADU KDE MAM A U KOHO ZACIT RESIT PROBLEM,KAM SE NA ZACATEK OBRATIT ,PROTOZE JA VUBEC NEVIM JAK TO PROBIHA ABYCH MOHLA POSTOUPIT LECENI I S NI,KTERE CO JSEM SE DOCETLA JE MOZNE.POTREBOVALA BYCH POSTOPIT LECBU CO NEJDRIVE,A JESTLI JE TO MOZNE,ABY TP VEDELO CO NEJMINE LIDI.PREDEM MOC MOC DEKUJI ZA POSTUP A RADY.DEKUJU

Odpověděl: Josef Šedivý
Dobrý den,
rada je velmi jednoduchá, obzvláště, pokud jste z Prahy. Obraťte se na Denní stacionář SANANIM (klikněte zde). Tam si přečtěte informace pro matky. Vybírám to, co je pro vás důležité:
V našem zařízení mohou klientky-matky navštěvovat:
- individuální poradenství a terapii (1-2krát týdně)
- tříměsíční stacionární intenzivní léčbu
- rodinná a párová sezení a terapie
- motivační skupinu (2krát týdně)
Zprostředkování nástupu do léčby v TK Karlov
V terapeutické komunitě Karlov mohou matky absolvovat pobytovou odvykací léčbu své drogové závislosti společně s dětmi. Denní stacionář zprostředkovává a koordinuje nástup do komunity, vede pořadník a poskytuje přednástupní péči.
Klientky z Prahy či blízkého okolí:
V případě zájmu o nástup do TK Karlov kontaktujte osobně naše zařízení. Společně s vámi zvážíme správnost této volby a postupně budeme vyřizovat veškeré potřebné kroky.
Mimopražské klientky:
U klientek z větší vzdálenosti je třeba, aby nástup zařizovalo protidrogové zařízení (např. kontaktní centrum, psychiatrická léčebna) v místě pobytu klientky.
Proto v tomto případě kontaktuje nejbližší zařízení ve vašem okolí a informujte je o svém záměru. Pracovník zařízení se s námi telefonicky spojí a my mu poskytneme informace o dalším postupu.
Pokud ve vašem regionu obdobné zařízení chybí, může vám pomoci např. psycholog, psychiatr aj. Nevíte-li, na koho se obrátit, poradíme vám telefonicky nebo mailem.
Pokd nejste z Prahy či okolí, napište, jaké větší město máte po ruce a my vám vyhledáme vhodný kontakt.
Hodně štěstí přeje
Pepa Šedivý