svépomocná skupina rodičů
Lenka
Dobrý den, potřebuji kontakt na svépomocnou skupinu rodičů, jejichž děti berou drogy, jsem ze Středních čech - Nymbursko, dojezdovozd do prahy možná. Děkuji moc, nemůžu to nikde najít, Lenka

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Lenko,
tak jestli je pro Vás dostupná i Praha, doporučila bych Vám obrátit se na kolegyni, která se přímo specializuje na práci s rodiči uživatelů nelegálních drog.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, o.s. SANANIM
Školská 30
Praha 1
tel : 284 824 234
mob : 739 268 527
e-mail : ctrnacta@sananim.cz
kontaktní osoba : Mgr. Štěpánka Čtrnáctá
www.sananim.cz ( zadat Poradna pro rodiče PPR )
Tato poradna se nachází v prostorách kavárny Café Therapy, v její zadní části. Na první konzultaci je třeba se nejdříve telefonicky či přes email objednat. Veškeré služby jsou bezplatné. Provozní doba je od 9 do 19 hod.
Pokud byste se chtěla podívat na jiná zařízení, můžete zde www.drogy-info.cz v mapě pomoci po zadání kraje a města, vyhledáte veškerá Kontaktní centra v ČR. V K-centrech mimo jiné, jsou poskytovány i bezplatné a nezávazné poradenské služby rodinným příslušníkům, dle zájmu rodičů i v některých zařízeních běží tvz.rodičovské skupiny.
Zatím se mějte hezky, v případě dalších dotazů se na nás můžete opět obrátit.
Ať vše dobře dopadne, přeji hodně sil.
S pozdravem Markéta K.