nnn
Michal
Dobrý den. Je mi 26 let, od svých 17 let beru pervitin, od 20 nitrožilně. Můj život je jedna velká katastrofa...Potřeboval bych nějak nasměrovat, jak začít s mojí závislostí něco dělat. Moc bych chtěl žít normálně...Chci mít zase kamarády (drtivou většinu \"feťáků\" za kamarády nepovažuji) a někoho, kdo mě má rád. Možná to zní směšně, ale já to tak cítím. Díky moc. Mějte se fajn.
P.S. Je super, co pro nás děláte.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Oceňuji, že jste rozhodl napsat a že máte v úmyslu se svojí situací něco dělat. Myslím, že to, co byste chtěl... tedy žít zas normálně, mít kamarády a mít někoho, kdo by Vás měl rád... nezní vůbec směšně. Zvlášť v situaci, kdy se něčemu takovému cítíte být dost vzdálený a je to pro Vás obtížně dosažitelná meta. Určitě je možné se ze závislosti dostat, jen to bude po tak dlouhé době na drogách náročné a nebude to hned. Člověk musí překopat celý svůj životní styl a naučit se fungovat úplně jinak a to není jednoduché. Ale je spoustu lidí, kterým se to podařilo, i když brali dlouho, a není důvod, proč by se to nemělo podařit Vám. Obávám se ale, že bez nějaké formy léčby to asi nepůjde, že by se Vám po tolika letech podařilo se z toho dostat sám, není moc pravděpodobné. Asi by bylo fajn se o tom, jak na tom jste, co byste si představoval do budoucna, jakou zvolit léčbu a co všechno pro nástup do léčby potřebujete, s někým poradit. Když mi napíšete, odkud jste, mohla bych Vám vhodné zařízení nebo přímo někoho z kolegů doporučit. Asi bych na Vašem místě zvažovala dlouhodobou léčbu v terapeutické komunitě, tak máte největší šanci na úspěch a na to, že se Vám podaří to, co si přejete.
Držím palce.