Rada
simka
Dobrý den potřebuji poradit co mám dělat kámoš hodně pije a do toho hulí marihuanu osobně jsem s ním mluvila a špatně se mu dýchalo poslední dobou mi píše že na všechno kašle a skočí pod vlak :-( chci mu pomoct moc mě to mrzí že si nevážil toho že je zdravej a spadl do takového svinstva které mu v životě nic nedá a jen mu bere děkuji za odpovědˇ.

Odpověděl: Josef Šedivý
Dobrý den,
asi nejvíce je důležité, co si myslí váš kamarád... Jestli chce vyhledat pomoc, napište odkud jste, popřípadě, jaké větší město máte dostupné a něco vymyslíme...
Jinak podobná situace je vždy velmi náročná. Samozřejmě nevím, jak noc velké problémy má, ale je jasné, že koukat se na kamaráda, který není schopný přestat s něčím, co ho evidentně poškozuje, je těžké. Pro vás osobně to také třeba bbude v budoucnu znamenat nechat ho být, ať se stará sám o sebe, protože je sice hezké, starat se o ostatní, ale každý máme jen určitou kapacitu, nad níž už neuneseme problémy druhých...
Omlouvám se za dlouhé čekání na odpověď, pokud to všechno má nějaký další vývoj, klidně napište...
Hodně štěstí přeje
Pepa Šedivý