Láska?-pokračování
junkielover
Jsem závislá na pervitinu, přítel na opiátech. Je to bouřlivý vztah,nikdy jsem si od něj nic neslibovala,ale někdy se v přiteli jakoby ozve něco hrozně jemného a lidského, i když se za to potom stydí. Nedokážeme se od sebe odpoutat, jsme na sebe jak psi...a pak se stejně vrátíme. Opouštím ho a on mě pokaždé nechá, abych se vrátila. Snaží se držet odstup,ale vzdá se pohodlí, večeře a půlky dávky, abych zůstala. A ráno nevím, jestli ho to mrzí nebo se bojí, že zase uteču. Hodně se mi svěřoval,pak z toho asi dostal strach. Měla jsem konflikt, se kterým se svezl a stejně riskoval, že se to zopakuje a nechal mě u sebe.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
pokud jste s přítelem závislí oba, tak to je opravdu těžká situace. V některých momentech, se Vám pod účinkem každý své drogy může zdát, že k sobě máte nesmírně blízko, ale v průběhu odeznívání to může být dost ostré. Sama zmiňujete, že je to dost bouřlivý vztah, jednou nahoře, jednou dole, což se může zdát, že je vlastně v životě běžné i bez drog. Pokud je vztah podložen závislostí a to na obou stranách, nikdy asi nemůžete čekat běžnou stabilitu plnohodnotných vztahů. Konzumace drog, potažmo závislost je dost velkou překážkou vlastně všemu ,,normálnímu"...
Netuším, jak jste spolu dlouho a jak vypadá Vaše soužití, jak dalece si věříte a můžete se jeden na druhého spolehnout...během naší práce se setkáváme s lidmi, kteří jsou ve vztazích, ale pokud vím, nikterak valné to není. Pokud se jeden rozhodne pro život bez drogy, musí od partnera odejít, jelikož jinak je šance na změnu mizivá...
Nevím, jak nahlížíte na své braní, jak Vy na Vaše, tak přítel na to své. Netuším proto jak bychom Vám mohli v tuto chvíli pomoci, zkuste napsat ještě více...můžete využít skryté poznámky, to znamená, že to co do ní napíšete, nebude zveřejněno na veřejném webu.
Zatím se mějte hezky, s pozdravem Markéta K.