příznaky?
mlhobreh
s trávou sem začala když mi bylo 14, teď mi sice neni o nic moc víc, ale mám kapku strach. Na netu sem našla že na trávu je dost složitý si vypěstovat fyzickou závislost.
já sem si jednou lehla do postele, a když sem skoro usínala se něco stalo. Nevim byl to strašně nepříjemnej pocit, strašně sem se třásla, něco jako když se zívá. nebo když je zima aa člověk se zatřese, tak nějak tak, ale trvalo to dýl a zimu sem v pokoji neměla. Když to skončilo strašně sem se bála že to přijde znova, ale byl klid pak se to stalo druhej den. tak sem si došla a je to v pohodě. Je to fyzzická závoslost?

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Co se týče fyzické závislosti na konopných drogách, tak se to má tak, že se zřídka může rozvinout psychická závislost, fyzická závislost popisována není. Těžko posoudit, co se Vám přihodilo a s čím to mělo souvislost, neznám Váš zdravotní stav a podobné věci se přes internet dost těžko hodnotí. Stav, který popisujete, mohl být vyvolaný nějakými zdravotními potížemi nebo mohl mít psychickou příčinu (stres, strach) a nemusel souviset s marihuanou. Nicméně tím nechci říct, že by pro Vás kouření marihuany nemělo žádná rizika. Rizika jsou, a čím je člověk mladší, tím jimi může být zasažen víc. Doporučuju si přečíst texty o marihuaně na našem webu a případně na www.biotox.cz v rámci Encyklopedie rostlinných drog.