rada
Samuel
Dobry vecer, omlouvam se, ale nepisi me hacky a carky.Muj problem je nejen v rodine Nastval jsem mocneho cloveka a ten me dela ze zivota peklo. Chce me pomoci asi drog dostat na psychiatrii a tam znicit. Nevim jak tuto vec vyresit. Zkousel jsem omluvu a bylo me receno, abych pockal, ze to casem mozna zmizi. Je pomalu pul roku pryc a nic. Tak nevim co mam delat. Nechci se soudit ani byti zniceny, protoze mam dve deti a treti na ceste.Predem dekuji za odpoved.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Abych se přiznala, tak Vašemu dotazu asi moc nerozumím. Jednak neznám situaci a nevím, co vás vede k podezření (či jistotě), že Vám dotyčný podává drogy... Nevím, jak by se to dalo reálně provést, nevím, čeho by tím chtěl dosáhnout, nevím, co by mělo za účel Vás dostat na psychiatrii a nevím, jak by Vás mohl onen dotyčný na psychiatrii zničit... Nevím, jak si mám vyložit informaci, že máte počkat, že to časem přejde a že už je půl roku pryč... Pokud nejste již půl roku s dotyčným v kontaktu, tak asi není moc pravděpodobné, že by Vám dával nějaké drogy do pití a že byste nyní pociťoval nějaké příznaky.
Jestliže se necítíte dobře, možná má Váš stav jinou příčinu a bylo by asi na místě to konzultovat s odborníkem. S ohledem na rodinnou situaci by to bylo asi na místě. Pokud mi napíšete, odkud jste, mohla bych Vám vhodného lékaře doporučit.