Láska?
junkielover
Může se člověk těžce závislý na opiátech doopravdy zamilovat? Já vím, že je to pitomá otázka, jen jestli jste někdy něco takového viděli. Díky moc.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
na toto téma by se dalo rozhodně dlouho diskutovat, těžko odpovědět nějak zkráceně. Jsou ojedinělé případy, kdy láska k další osobě, je silnou motivací pro závislou osobu, aby se svým životem něco udělala, potažmo se dala do pořádku a zbavila se své závislosti, aby byla schopna plnohodnotného vztahu.  Ale takových případů je v porovnání s celkovou situací opravdu málo...
Také je otázkou, jak to vlastně pod účinkem nějaké drogy opravdu je. Účinky psychotropních látek celkově umocňují pocity, takže i pocit zamilování může být v tu danou chvíli o to silnější, ale stejně tak umocňují jiné pocity a prožitky. Pořád byste, ale měl/a mít na paměti, že závislá osoba má v první řadě silnou potřebu právě konkrétní drogy na kterou je závislost vypěstována,  pocit jakési vnitřní spokojenosti je tím pádem uměle vytvořený.
Netuším, proč se na to ptáte, možná zkuste napsat více. Zda jste potkal/a někoho na opiátech a zamiloval/a jste se nebo zda Vás to zajímá z nějakých jiných důvodů.
Zatím se mějte hezky, s pozdravem Markéta