pomoc
Tereza
dobrý den... už sem sem psala skrz tu kamarádku jak jí chci pomoct se dostat ze závislosti na pervitinu.... nacházíme se ve městě Benešov .. vím že je tu kácentrum... ae nwm jestli jí pomůžou... ptž tam maj náký statistiky a je tam že abstinují jen 10% lidí zbytek se vrací Zpátky ke drogám...

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
statistiky K-centra neřešte. Kontaktní centra jsou v první řadě služba, která se specializuje na tvz.snižování rizik, to znamená, že závislé osoby si zde můžou vyměnit injekční materiál, aby předešli šíření a nákaze hepatitidy či H.I.V..apod... Samotnou léčbou se K-centra nezabývají, pouze zprostředkovávají nástupy na detoxifikační jednotky, potažmo nástup na následnou léčbu právě po detoxifikaci. Tím také logicky vyplívá, že pokud v Káčku samotná léčba neprobíhá, není tedy velký výsledek.
Píši Vám kontakt na zařízení u Vás, ať si tam kamarádka zajde, jak jsem již psala, pokud bude mít zájem se léčit, vše ji v Káčku pomůžou zařídit. To jak to dopadne, záleží především na ní a na tom, jak ona sama se rozhodne. Léčba závislosti se dá poměrně dobře léčit, ale hlavním předpokladem je motivace a spolupráce. Dnes je již plno lidí, kterým se to podařilo, může se to podařit i jí.
Kontaktní centrum, Magdalena o.p.s.
Nová pražská 399
Benešov
tel : 377 728 880
mob : 734 445 134, 739 308 401
kontaktní osoba : PHDr. Anna Balantová
Pokud jste měla na mysli jiný Benešov a kontakt tím pádem tedy nevyhovoval, podívejte se na www.drogy-info.cz, po zadání kraje a města vyhledáte v mapě pomoci veškerá Kontaktní centra v ČR, vyberte si to, které máte nejblíže.
Přeji kamarádce hodně sil, když tak můžete napsat jak se rozhodla.
S pozdravem Markéta K.