boláky
ZAHRADA
Dobrý den, dcera(18let) po víkendu přijela s roznípaným obličejem v neděli ráno, nešla spát, až večer. Celý den postávala u zrcadla a nípala se po celém těla. Má strupy na stehnech, břiše a obličeji, tvrdí, že jí zarůstají chloupky. bojím se, že užívá drogy. Studuje střední školu , na škole se jí nelíbí. Týden nebyla ve škole, což jsme s profesorem vyřešily, ale dnes ,kdy měla přijít do školy,tak se vymluvila,že s takovým obličejem nemůže. celkem neví co by chtěla dělat, neví, kdy naposledy byla šťastná.Děkuji za radu

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
těžko takto přes internet poznáme a objektivně posoudíme, zda dcera opravdu nějaké drogy bere. Dle toho, jak jste situaci popsala, mohlo by se jednat o pervitin. Ale opravdu těžko dělat nějaké závěry touto cestou. K objektivnímu posouzení je vždy třeba osobní kontakt a pohovor s dotyčnou osobou. Pro Vaši lepší informovanost o účincích pervitinu, se můžete podívat na tomto webu v rubrice Stimulační drogy, v podruprice Pervitin.
Také bych Vám doporučila navštívit Kontaktní centrum pro uživatele nelegálních drog a tam využít bezplatného poradenství rodičům a blízkým osobám uživatelů. Můžete Vaše podezření s odborníkem více konkrétněji rozebrat a poradit se na dalších vhodných krocích. Také kdyby se konzumace dcery potvrdila, v K-centru by Vám poradili jak dceru motivovat k využití odborné pomoci a v případě zájmu i zprostředkovali léčbu a vše co s tím souvisí.
Kontaktní centrum ,,U Větrníku"
Oblastní Charita Jihlava
U Větrníku 17
Jihlava
tel : 567 310 987
kontaktní osoba : Mgr. Marta Kozdas
Nejdříve si na uvedené číslo zavolejte a objednejte se na první konzultaci. Pokud budete mít chuť, můžete nám napsat, jak se situace dále vyvíjí. Přeji hodně sil !
S pozdravem Markéta K.