Pervitin a jeho účinky
mylady
Dobrý den, tento týden jsem Vám psala o svém příteli, který začal brát pervitin. I když jsme se rozešli, chci mu pomoci. Děkuji Vám za odpověď. V naší dostupnosti je Tábor, Veselí nad Lužnicí, České Budějovice.
Děkuji M.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
využití odborné pomoci, je myslím velmi rozumné ( níže kontakty ). Ke skryté poznámce = to, že nejste manželé, nevadí. Kontaktní centra pro uživatele nelegálních drog, nabízí mimo jiné i bezplatné poradenské služby rodinným příslušníkům a dalším blízkým osobám ( partnerům, kamarádům atd. ).
Poradenství je bezplatné. Do K-centra sice můžete přijít během provozní doby kdykoliv, i bez objednání. Je samozřejmě výhodou si nejdříve zavolat a objednat se. Pokud o Vás pracovník Káčka bude předem vědět, bude mít na Vás dostatek času a nebudete muset čekat.
Kontaktní centrum AURITUS
Farní Charita Tábor
Klokotská 114
Tábor
tel : 381 255 999
kontaktní osoba : Mgr.Hana Vojtěchová
Kontaktní centrum, o.s.PREVENT
Tř.28.října 1332/16
České Budějovice
tel : 387 201 738
kontaktní osoba : Bc.Olga Hynoušová
Tak Vám budu držet palce, pokud budete mít chuť, můžete nám napsat, jak se situace dál vyvíjí.
S pozdravem Markéta K.