Pervitin
prazka
Dobrý den . Mám dotaz ohledně léčby pervitinu . Pervitin beru přez 3 roky a užívám jej stále víc a víc nyní i každý den . Z drog jsem uplně mimo a mam každodení stihománii a chtěl bych stím už začat něco dělat a tak žádám Vás o radu . Děkuji mnohokrát

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Psal jste ještě dva další dotazy, kopíruji Vám sem odpověď, kterou jsem napsala k tomu poslednímu. Bohužel není v našich silách všechny dotazy odpovědět okamžitě. Určitě jsou možnosti, jak s Vaší situací něco dělat a lze se z toho dostat, byť teď pociťujete, že to je beznadějné... Podařilo se to mnoha lidem, není důvod, proč by se to nemělo podařit i Vám. Držím palce.
"Zdravím Vás. Psal jste již dva předchozí dotazy, bohužel není v našich silách odpovídat okamžitě, dostala jsem se k odpovědi až nyní. Píšete, že užíváte pervitin už tři roky, že Vám působí řadu potíží (psychické problémy, problémy v rodině), chcete s užíváním přestat a dotazujete se na nějakou možnost léčby. Bylo by asi nejlepší, pokud byste se obrátil na Kontaktní centrum pro uživatele drog ("káčko"). Kontaktní centra poskytují anonymně a bezplatně služby pro lidi, kteří berou drogy (od výměny injekčních stříkaček a zdravotního ošetření přes poradenství až po zprostředkování léčby). Tam by Vám pomohli ujasnit si, jak na tom jste, jaká léčba by pro Vás teď byla nejvhodnější, řekli by Vám, co pro vstup do léčby potřebujete a nabídli by pomoc s jejím zprostředkováním a také by mohli pomoci s řešením Vašich případných dalších potíží (zdravotních, sociálních, právních...). Ve Vašem regionu jsem našla tahle kontaktní centra, která by pro Vás mohla být dostupná. Co se týče léčby, tak je možná léčba ambulantní nebo pobytová (léčebna, terapeutická komunita). Počítám, že pro Vás by byla asi na místě spíš léčba pobytová, nevím, nakolik je v regionu dostupná možnost ambulantní léčby. Víc o jednotlivých typech léčby najdete na našem webu pod kolonkou Pomoc a léčba.
Zatím přeji hodně štěstí a když by bylo potřeba, tak znovu napište. Níže uvádím ty kontakty.
Krnov, Kontaktní centrum Krystal
Svatováclavská 7, Krnov, 794 01
telefon: 554620177
Martina Nováková, DiS.
http://www.krystalhelp.cz
Šumperk, Kontaktní centrum Krédo
PONTIS Šumperk, o.p.s.
Polská 1/82, Šumperk, 787 01
telefon: 583550235, 774716020
Mgr. Miroslav Adámek
http://www.pontis.cz
Opava, Krizové a kontaktní centrum Pod slunečníkem
Hradecká 16, Opava, 746 01
telefon: 553718487
PhDr. Alena Nyklová
http://www.podslunecnikem.cz/"