Problém?:
pavelples
Dobrý den, už několik let beru pervitin. Vařil jsem, ale to že pervitin byla moje každodenní záležitost je pryč. Můj problém je ten, že si dám tak 2x za měsíc, ale mám chronické pocity prázdnoty, nudy,žádná motivace, a v podrošeném stavu je peklo vidět ceduli jakpot. Připadám si sám i když mám přítelkyni, která je nejlepší ze všech, který jsem kdy měl. Nevím jestli na mě působí její nemoci, protože moc tomu nerozumím. Moje slečna se kterou žiju,trpí dg.Emočně nestabilní-hraniční typ,bipolárně afektivní porucha, závislost bzd. a pervitin a v anamnéze opakované toxické psyachozy-to má v papírech z posudkového. Ty jsem teda nezažil. Má III.st.ID. Nevím jestli to na mě má vliv. Miluju jí.Nemám prostě žádný ¨cíl, koníčky.Do práce mě chodit nebaví. Ta tráva asi taky neni nic dobrýho. Tak co s tím? Pavel

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
po pravdě řečeno, jednou odpovědí a takto po internetu, to asi nevyřešíme. Dle toho co jste ve svém psaní popsal, to je nesnadná situace a bylo by potřeba mnohem více prostoru na zjištění dalších informací a více o všem mluvit. Doporučila bych Vám, spojit se s nějakým ambulantním zařízením a popovídat si s odborníkem. Osobní kontakt je v tomto směru zcela nejúčinnější a také si myslím, že to bude o dlouhodobější práci, pokud byste byl ochoten pracovat na některých změnách vedoucí ke zlepšení Vaší současné situace.
Bohužel, neuvedl jste žádné město, nemohu Vám tedy hned nějaké vhodné zařízení doporučit. Pokud napíšete ještě jednou, velmi rádi Vám kontakt vyhledáme ( postačí napsat město ). Nebo se můžete podívat na www.drogy-info.cz v mapě pomoci po zadání kraje a města vyhledáte veškerá odborná zařízení zabývající se problematikou závislostí a nelegálních drog. Tak to zvažte.
S pozdravem M.K.