piko
lucka
Dobrý den , včera jsem sem psala z důvodů strachu o svého přítele, poslední dobou je úplně jiný pořád se vymlouvá na to že jde jde někam něco zařídit , nebo že mu je blbě a chce být u sebe doma , několikrát vůbec nespí , třeba 2 dny nejí pak zase ano a zase ne, někdy ode mne odchází i v brzkých hodinách ranních.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Podle toho, co popisujete, tak je možné, že přítel opět bere pervitin, ale z takto stručných informací nechci dělat přes internet žádné definitivní závěry. Nicméně tomu, že opětovně bere pervitin napovídá zejména to, že má ty epizody nočního nespaní střídající se s obdobím, kdy zřejmě zase spí hodně a je unavený (to je pro pervitin typické) a to, že se významně změnilo jeho chování (různé výmluvy, které Vám možná znějí nepravděpodobně - na to, že potřebuje něco zařídit, že je mu špatně, jeho noční odchody od Vás). Nevím ale o situaci nic bližšího, takže nemůžu dát žádnou konkrétní radu. Nevím, jak dlouho předtím od drog abstinoval, jak dlouho spolu jste, nakolik máte na něj vliv, zda o Vašem podezření ví, zda jste s ním o tom případně mluvila a jak na to reagoval. Pokud budete chtít, tak znovu napište, uvidíme, zda bychom mohli být nějak nápomocní při řešení situace. Zatím přeji hodně štěstí.