Piko
tereza
dobrý den... chtěla sem se zeptat jestli je lepší piko šňupat a nebo vdechovat výpary...?? pk také by mě zajímalo co mohu pocitovat když piko šnupnu ... tenhle drogovej svět mě strašně přitahuje a než si to vezmu tak se chci informovat.. četla sem milion růzdných rubrik.. a příspěvků a taky kámošů sem se ptala ae ty mi taky nemusí říct vše... předem děkuju za odpověd

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
pokud jste se informovala u konzumujících kamarádů, máte určitě mnohem ,,fundovanější" odpověď nežli od nás...
Rozhodně byste, ale neměla zapomínat na to, že drogy ( a je jedno o jaké jde ), sebou nepřináší pouze počáteční ,,povyraženíčko", nýbrž cestu dosti nevyzpytatelnou, která ve většině případů končí dost špatně. Netuším kolik Vám je let, ale pokud se rozhodnete pro život s drogou, připravte se také na to, že s největší pravděpodobností postupně ztratíte přátele, rodinu, možná také nedokončíte školu nebo přijdete o zaměstnání. Také se postupně dostaví zdravotní potíže a to po psychické stránce i po fyzické, sociální propad a jelikož se jedná o nelegální drogy, také potíže právní...
Měla byste vše ještě řádně zvážit, myslím, že toto riskování za to opravdu nestojí. Všichni, kteří se poté snaží z drog a ze závislosti dostat, se shodnou na tom, že počáteční krátkodobá euforie zdaleka nevyvažuje veškeré důsledky, které zákonitě vždy dorazí.
Možná by nebylo od věci, kdybyste si s někým o Vašich potřebách zašla popovídat. Možná byste přišla na to, že Vám chybí něco úplně jiného.
S pozdravem M.K.