první zkušenost s marihuanou
kasovop
dobrý den chtěl bych se zeptat,nedávno jsem vyzkoušel marihuanu a jistá osoba zavolala mé matce že mě viděla s jointem v puse.Mé matce bylo řečeno ať mě veme na testy ale moje matka je velice citliví člověk a kdyby viděla že jsem to vyzkoušel tak by se nejspíše psychicky zhroutila.Prosím o radu nevím co mám dělat

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
netuším, zda jste již v tuto dobu po testech či z nich nakonec třeba sešlo. Pokud Vás čekají, tak jestliže šlo pouze o jednorázovou konzumaci, budete s největší pravděpodobností mít testy pozitivní cca 14 dní.
THC, účinná látka marihuany, je detekovatelná z moče v rozmezí 1 až 30 dní. Záleží, ale především na intenzitě předešlé konzumace, na kvalitě drogy a na organismu, jak dalece je schopen se s procesem odbourávání se rychle vypořádat. Je to vždy velmi individuální záležitost a nikdy nelze s přesností předem říci, kdy kdo bude již zcela beze stop. Při občasném užití cca 14 dní. Detekce z krve je možná do 14 dní, při občasném užití cca do týdne. Detekce ze slin je totožná s detekcí jako u krve. Běžně se testy provádí především z moče.
Můžete si na své náklady zakoupit volně prodejný orientační test na detekce z moče ( v lékárnách, test na THC, stojí cca 100,- ) a v domácích podmínkách si jej provést, alespoň byste věděl, jak na tom jste.
Také bych doporučila se z této situace poučit, příště se podobným ,,kouskům" vyvarovat a předejít tím zbytečným stresům, jak Vám, tak Vaší matce. Myslím, že ty nervy, za to opravdu nestojí.
Pokud budete mít chuť, napište, jak to dopadlo. Mějte se hezky.
S pozdravem Markéta K.