Závěrečná práce
Robert
Dobrý den... Dělám závěrečnou práci v devátém ročníku základní školy na téma: Nebezpečí užívání návykových látek. Chtěl bych vás poprosit jestli byste mi neporadili na co bych se měl zaměřit a popřípadě mi poslali nějaké informace o tomto tématu...

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Téma Nebezpečí užívání návykových látek je natolik široké, že si nejsem jistá, zda jsme schopni poskytnout nějakou konkrétní odpověď. Jednak se můžete zaměřit na jednotlivé typy drog (třeba na alkohol nebo na marihuanu nebo na kokain... nebo na řadu jiných), jednak na různé druhy dopadů užívání drog (na psychické zdraví, na fyzické zdraví, důsledky sociální, právní...), důsledky určitého způsobu užívání drog (třeba injekční aplikace). Informace o nelegálních drogách a dopadech jejich užívání můžete najít jednak na našem webu (nejsou bohužel v současné chvíli kompletní, neb se stránky upravují) a jednak např. na webu Národního monitorovacího střediska pro drogy a drogové závislosti na http://www.drogy-info.cz/index.php/info/ilegalni_drogy. Na webu drogy-info.cz najdete i řadu dalších zajímavých informací. Případně se můžete podívat také na web www.odrogach.cz.