prosim o pomoc
tssska
Prosim o pomoc...
Chci pomoci osobe me blizke,co je zavisla na pervitinu,zatim si nepicha,jen snupe nosem a polika \"bonbony\"rika ze se chce zbavit zavislosti,ale ciny tomu napovidaji jinak,uz jsem ji zabavila tel.cislo kde ma kontakty na vsechny ty \"kamarady\"aby nebyla v kontaktu s nimi,ale i tak si nasla skulinku pro to aby si sehnala svou davku,tyden to vydrzela bez davky,a spala snad cely tyden,sotva se blizi vikend neumi si ten vikend bez davky predstavit a tak si sezene a stahne se do ustrani a treba tyden neda o sobe vedet,je zavrena doma,podotykam sama,nebot je plnoleta a ma svuj byt,bydli sama bez pritele,takze ji nemuzu hlidat tak jak bych chtela......prosim o pomoc

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
pokud byste ráda pomohla blízké osobě, která je závislá, je od Vás sice moc hezké, ale především bych nejprve doporučila, dojít se osobně poradit, jak vhodně postupovat dál. Kontaktní centra pro uživatele nelegálních drog poskytují ve svých službách mimo jiné i bezplatné a nezávazné poradenské služby, rodinným příslušníkům a dalším blízkým osobám, lze i anonymně. Níže uvádím kontakty, které můžete využít.
Kontaktní centrum, sdružení PODANÉ RUCE, o.s.
Sokolská 48
Olomouc
tel : 585 220 034, 774 991 625
kontaktní osoba : Bc.Řeřichová Lucie, Dis.
www.podaneruce.cz
Kontaktní centrum KRÉDO
PONTIS Šumperk, o.p.s.
Polská 1/82
Šumperk
tel : 583 550 235, 774 716 020
kontaktní osoba : Mgr. Miroslav Adámek
www.pontis.cz
Navštivte Káčko co nejdříve a než-li začnete s pomáháním, vše řádně proberte s pracovníkem Káčka. Poradí Vám jak vhodně postupovat a čemu se vyvarovat. Pokud by dotyčná osoba, které se potíže s drogami souhlasila s léčbou, v Káčku Vám vše pomohou zařídit. Ať vše dobře dopadne.
Mějte se hezky. S pozdravem M.K.