Jak můžu pomoci?
kostička
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jestli je možné pracovat u nějakého protidrog.centra, případně brigádně vypomoct lidem, kteří bojují se závislostí. Chtěla bych tímto způsobem, pomáhat lidem. Myslíte, že je to možné?
Předem děkuji za Váš názor.A.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Možné to jistě je, jen záleží na tom, kolik je Vám let a jaké máte vzdělání. Od toho by se asi odvíjelo to, co byste mohla v daném oboru dělat. Pokud ještě nejste plnoletá, tak se obávám, že byste se do pomoci závislým zapojit nemohla. Nicméně by jistě bylo možné se podílet na nějakých primárně preventivních programech.
Napište mi víc o sobě a já bych Vám mohla doporučit, kam a na koho se případně obrátit a kde by vaše pomoc mohla být užitečná.
A proč se vlastně zajímáte zrovna o pomoc drogově závislým?