Pani M.Kordova
Terca
Dobry den, uz jsem vam jednou psala. jmenuji se Tereza T. rocnik 86. mam s pervitinem zkusenost dlouholetou. uz je to 7 LET co jsem si nepichala. minuly rok jsem byla v lecebne jen mesic. mam maleho syna... s pritelem jsme se rozesli a ja nakonec o syna prisla. je svereny do pece otce. Ted to bude zhruba dva mesice co si kazdy den picham pul gramu perniku denne. sama nedokazu prestat. pochazim z teplic,ale momentalne se nachazim vpraze u kamaradky. s rodinou se nebavim a bohuzel nemam zadne penize. je mi den co den hur a hur a chci se jit lecit. prosim poradte mi. dekuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Terezo,
je dobře, že píšete. Je mi líto, že se situace kolem Vás takto ,,zvrtla", nicméně, pokud se půjdete léčit, prokážete abstinenci, můžou se poměry v budoucnu zase urovnat, záleží jen na Vás. Rozhodně je to silná motivace.
Uvádíte, že jste v současné chvíli v Praze, bylo by dobré,aby jste co nejdříve navštívila Kontaktní centrum a obrátila se na naše kolegy. Můžete v těchto dnech :
PO  13.00 - 20.00
ÚT    9.00 - 20.00
ST     9.00 - 20.00
ČT     9.00 - 20.00
PÁ     9.00 - 20.00
víkendy a svátky 13.00 - 20.00
Do Káčka můžete přijít kdykoliv, během provozní doby, i bez objednání. Pracovník Káčka s Vámi pohovoří a po zhodnocení celkové situace doporučí vhodný typ léčby a také Vám ji pomůže v případě Vašeho zájmu zprostředkovat. Ničeho se nemusíte bát, můžete se zatím jen nezávazně a třeba i anonymně poradit jak dál...veškeré služby Káčka jsou bezplatné. Naleznete jej na adrese :
Kontaktní centrum o.s. SANANIM
Na skalce 819/15
Praha 5
tel : 283 872 186
email : kacko@sananim.cz
více informací naleznete zde www.sananim.cz / zadat Kontaktní centrum KC /
Doporučuji zajít tam co nejdříve, pokud možno hned. Můžete mi pak napsat jak jste pochodila. Držím Vám palce a hlavu vzhůru, život si můžete dát do pořádku, tak jako se to podařilo mnohým jiným. Věřím, že to také zvládnete.
Přeji hezký zbytek dne a držte se !
S pozdravem Markéta K.
P.S. Vaše příjmení jsem záměrně umazala - naše poradna zachovává anonymitu.