Sudny znalci
lucia
http://datalot.justice.cz/justice/repznatl.nsf/$SearchForm?OpenFormDobry deň, potrebovala by som poradit ohladom sudnych znalcov v oblasti kriminalistickej toxikologie v čechach, existuje niejaky zoznam s ich kontaktmi? Potrebovala by som si dat vypracovat znalecky posudok ohladom marihuany v čechach. Dakujem

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Evidenci znalců (ve všech oborech) najdete na http://datalot.justice.cz/justice/repznatl.nsf/$SearchForm?OpenForm. Nevím bohužel, co přesně za situaci nyní řešíte a proč posudek potřebujete, ale můžu Vám ještě nabídnout kontakt na Právní poradnu A. N. O., kde se zabývají právními aspekty drogové problematiky a poskytují bezplatnou právní pomoc lidem, kteří se v souvislosti s užíváním drog dostali do právních potiží a jejich blízkým. Kontakt a další informace najdete na www.asociace.org pod kolonkou Právní poradna. Posudek Vám sice nevypracují, ale mohou Vám jistě doporučit kontakty na znalce a případně pomoci s dalšími právními otázkami. Pokud by ovšem Váš konflikt se zákonem souvisel s prodejem drog, nikoli s jejich užíváním, tak Vám doporučí obrátit se na jiné právníky. To jen tak pro úplnost.