pervitin
pavla
Dobry den, chtela bych se Vas zeptat,jestli mam sanci,ze prestanu brat pervitin,kdyz uz ho beru 1rok. Poprve me to ukazala moje kamoska s jejim kamosem,to bylo pred rokem. Potom ho prestala uz bavit,tak sem to s nim tahla pul roku. To znamena,ze sem mela pravidelnou davku do mesice, a potom 2krat do mesice. Po pul roce jsem si dala pauzu asi 2mesice,a potom sem si nasla pofiderni znamost,ktera byla zavisla na kokainu a pak byl zas jen pervitin. Nedokazu jit na diskoteku bez toho,anichz bych si dala a pila jen alkohol. Vim,ze je chyba ve me,ale jsem uz asi zavisla. Pred 4dny jsem mela pervitin a byl nekvalitni mam z toho rozedreny nos a boli me. Doufam, ze se mi to zahoji. Potrebovala bych pomoct jak z toho ven. Kdyz jsem bez toho 2dny jsem agresivni. Prosim poradte mi.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
šanci rozhodně máte, záleží především na Vaší motivaci a ochotě nějaké věci na současném životě změnit. Nejlépe by bylo, kdyby jste se rozhodla své potíže řešit v nějakém ambulantním kontaktu a využila odborné pomoci. Je to pak mnohem snadnější a  také rychleji pochopíte, co se to s Vámi, vlastně ,,děje"...
Neuvedla jste žádné město, nemohu Vám tedy doporučit žádné konkrétní zařízení. Napište tedy ještě jednou prosím a uveďte města, která máte dobře dostupná, můžeme Vám vhodné specializované zařízení vyhledat a doporučit. Nebo se můžete podívat na www.drogy-info.cz a v mapě pomoci po zadání kraje, města a formy pomoci vyhledat zařízení, které byste měla nejblíže.
Zatím se mějte hezky a ozvěte se.
S pozdravem M.K.