Léčba Subutexem
mona
Dobrý den, sama jsem zvládla po několika letech přejít z heroinu na Subutex, beru ho již asi 7-8 let, mám 6ti letou dceru, chodim do práce a funguji naprosto normálně tak, jako každá jiná máma, ale o co mi jde, je-likož tajim moji zavislost na Subutexu před mojí rodinou, nechci, aby jednou mojí dceři někdo řekl, co mám za sebou, proto ani nechodim k dr, Subutex kupuji na černém trhu, což přestávám zvládat finančně a ani nevidim cestu se z toho sama dostat, proto Vás moc prosim o nějaký kontakt, kam bych mohla přjít, vysvětlit svoji situaci a s pomocí lékaře postupně Subutex vysadit,

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím vás Simono,
Vaše rozhodnutí se mi zdá jako velmi rozumné, vhledem ke ,,skryté" poznámce určitě. Z Vašeho psaní je cítit, že jste velmi motivovaná a také dobře víte, co by bylo nejlepší...
Níže uvádím zařízení, které se zabývají substituční léčbou - Subutexem. Nějaké si vyberte a spojte se s nimi co nejdříve.
Praha 1, Centrum ambulantní detoxifikace a substituce
Substituční léčba-Subutex
SANANIM, o.s.
Spálená 12, Praha 1, 110 00
telefon: 222 924 245
fax: 266 315 306
www.sananim.cz ( zadat CADAS )
Praha 2, Všeobecná fakultní nemocnice, oddělení pro léčbu závislostí
Substituční léčba-Subutex
Apolinářská 4, Praha 2, 128 00
telefon: 224 968 207
http://www.vfn.cz; www.abstinence.cz
Praha 5, Fakultní nemocnice Motol
Substituční léčba-Subutex
V Úvalu 84, Praha 5
telefon: 224 436 901
http://www.fnmotol.cz
Praha 6, Poliklinika
Substituční léčba-Subutex
Pod Marjánkou 12, Praha 6
Praha 8, Psychiatrická léčebna
Substituční léčba-Subutex
Ústavní 91, Praha 8, 181 02
telefon: 284 016 141
fax: 284 016 595
http://www.plbohnice.cz
Praha 10, Psychiatrická ambulance
Substituční léčba-Subutex
Palackého 5, Praha 10, 110 00
Pokud budete mít chuť, můžete napsat, jak se Vám daří, budeme rádi. Držíme palce ! Mějte se Vy i dcera hezky.
S pozdravem Markéta Kordová