doba působení
lena
Dobrý den! Mohli byste mi prosím sdělit, jestli se dá určit, jak dlouho působí marjánka. Zjistili jsme, že ji syn začal kouřit. Je možné, že by i po jedné cigaretě byl 2 dny jako mimo (mouchy snězte si mě), jakoby se ho nic netýkalo.? Je kouření návykové? Máme z toho strach.
Děkuju

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
netuším, jak jste zjistili, že syn užívá marihuanu. Zda se Vám přiznal ( také k uvedenému množství ) nebo zda jste na to přišli nějakou jinou cestou. Tyto záležitosti se velmi špatně hodnotí přes internet, často také bývají podané informace přímo uživateli zkreslené. Co se týče návyku, tak THC je návykové psychicky, což může ve svém důsledku přinést nemalé potíže.
Také netuším, odkud pocházíte, ale pokud by Vám byla dostupná Praha, doporučila bych Vám obrátit se na kolegyni, která se přímo specializuje na práci s rodiči uživatelů nelegálních drog a vše řešili v osobním kontaktu, který je v tomto směru nejúčinnější.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, o.s. SANANIM
Školská 30
Praha 1
tel : 284 824 234, 739 268 527
kontaktní osoba : Mgr. Štěpánka Čtrnáctá
email : ctrnacta@sananim.cz
provozní doba : PO až PÁ 9.00 - 19.00
Tato poradna se nachází v prostorách kavárny Café Therapy, v její zadní části. Veškeré služby jsou nezávazné a také bezplatné. Je třeba se nejdříve s kolegyní spojit telefonicky či pomocí emailu a na konzultaci se objednat. Pro více info se můžete podívat na www.sananim.cz ( zadat poradna pro rodiče PPR ). Nejenom, že se poradíte o dalších vhodných krocích, také získáte podporu, kterou si bezesporu zasloužíte.
Držíme palce, ať vše dobře dopadne.
S pozdravem M. K.