Jak na to?
Magda
Dobrý den, cca 5 let jsem pravidelným kuřákem marihuany. Byly období, kdy jsem kouřila denně, poslední dobou o něco méně. Závislost mi přináší problémy s disciplínou v práci, mám pocit, že způsobila i změnu mojí osobnosti, kdy jsem se stala silně asociálním člověkem (což mi opět přináší problémy v práci). Přes půl roku se snažím přestat, což mi vydrží vždy tak cca měsíc a pak je chuť zase silnější než já. Můžete mi nějak pomoci? Je možnost účastnit se u vás nějakého speciálního programu pro odvykání marihuaně? Děkuji za Vaši odpověď. Magda

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
je dobré, že si své potíže uvědomujete a máte chuť je nějak řešit. Doporučila bych Vám navštívit toto zařízení :
Denní stacionář o.s. SANANIM
Janovského 26
Praha 7
tel : 220 803 130, 220 800 041
gsm : 605 212 175
kontaktní osoba : PHDr. Ilona Preslová
email : stacionar@sananim.cz
K nástupu do tohoto programu nepotřebujete žádné lékařské doporučení, nejjednoduším způsobem je přijít v úterý nebo ve čtvrtek na tvz.motivační skupinu od 10.30 do 12.00 ( bývají pravidelně ) a po té se rozhodnout, zda by Vám program vyhovoval. Vše záleží na Vás. Více informací naleznete zde www.sananim.cz ( zadat Denní stacionár DST )
Mějte se hezky, přeji hodně sil !
S pozdravem M.K.