Pernik
Eva
Dobrý den, mám problem s perníkem. Brala jsem necelý rok,pak i nitrožilně,začla jsem poznávat drogu a ztratila jsem zájem temeř o vše. Jenže pak se to všechno provalilo a já musela začit dochazet do Kačka, co druhy den testy atd. doma jsem byla pod podminkou že budu čista..Po dvou měsicich jsem si dala a pak dva měsíce zase nic. Nyni začinam na drogu čimdal vice myslet, premyslim jak ošidit testy a kdy si dat..V kačku mi rekli, ze takhle poznam zeje pro mě ten pernik dulezity a ze me pritahuje..Můzete mi nejak poradit..? Nechci skoncit jako troska:/ a vim,že jakmile mě doma trochu přestanou hlídat, začnu znova..

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
stejně tak jako Vám řekli v Káčku, stejně tak já bych se přiklonila k tomu, že máte problém...Rozhodně o všem co se Vám ,,honí" hlavou otevřeně hovořte s pracovníkem Káčka kam docházíte...upřímně řečeno, být Vámi. popřemýšlím spíše nad samotnou léčbou. Návštěvy v Káčku jsou sice dobré, rozhodně pro ,,začátek", nicméně pokud nechcete skončit ,,jako troska" ( jak jste uvedla ), by byla léčba účinnější. Popřemýšlejte o tom. Pokud by Vás zajímali možnosti, v Káčku Vám zajisté informace podají nebo napište. Potřebovali bychom, ale vědět více ( kolik Vám je let, odkud jste atd. ).
P.S. obejitím testů nic nevyřešíte - ,,ošálíte" především sama sebe a i kdyby se Vám pro teď podařilo ,,ošálit" rodiče, stejně se to provalí, je to vždy jen otázkou času...
Mějte se hezky a zvažte to.
S pozdravem M.K.