pervitin
Via
Dobrý den. Od mích 14cti let užívám pervitin(Je mi skoro 18). Jsou to spíše období,kdy beru několik týdnů a potom si dám klid,ale vždy se chuťě a tento kolotoč opakuje. Teď jsem zase v období, kdy mám potřebu brát a neovládám se,ale obracím se na Vás s problémem, který se mi naskytl. Pervitin aplikuji nosem a v poslední době mi po šňupnutí začne téct krev z nosu, někdy to nejde zastavit i 20 minut. Zkoušela jsem nosní dírky střídat,ale krev začne téct pořád. Když mi začne téct krev,tak to šnupnutí nemá takový účinek a začínám panikařit a jsem naštvaná. Mám sama ze sebe strach, abych si nezačala píchat,protože mě to i láká.Pohybuji se mezi lidmi,kteří si píchají a vím co to obnáší.Co tedy způsobuje krev z nosu? Nemyslím si, že beru tak velké dávky,aby se mi toto stávalo. Jsem z toho vcelku zoufalá.Jsem v období, kdy mi je zase vše jedno, ikdyž vím jaké to bude mít následky,vím že riskuji,ale chci s tím něco dělat. Hodněkrát jsem zklamala tímto rodinu a dostávám se do situace ,kdy cítím že nemám nad sebou kontrolu. Předem děkuji za odpověd.Via.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
čtyři roky užívat nosem pervitin má bohužel i své neblahé důsledky. Krvácení z nosu u tohoto způsobu konzumace je běžné. Šňupání poškozuje nosní přepážku a také způsobuje již zmíněné krvácení. Uchýlit se k  i.v.aplikaci ( nitrožilní ) není řešením, postupem času by přišli zase jiné komplikace. Sama uvádíte, že mezi těmito lidmi jste, tak asi sama nejlépe víte...
Zmiňujete, že byste ráda něco udělala, také jste napsala, že jste několikrát zklamala rodinu. Co takhle navštívit Káčko a o Vašem braní si popovídat ? Napište odkud jste, napíši Vám kontakt.
Zatím se mějte hezky a napište.
S pozdravem M. K.