zavislost na marihuaně
sisa
Dobrý den, můj přítel kouří marihuanu několikrát denně.Když na něj zatlačím, že mě to obtěžuje dá si jen večer abych ho neviděla, ale časem zase začne jak obvykle. Chtěla bych se zaptat zda mu můžu něják pomoc. Dř

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
největším předpokladem, aby se dosáhlo nějaké pozitivní změny, je především motivace. Pokud se přítel nerozhodne, že by stálo za to, nějaké věci na svém současném životě změnit, bohužel, s tím pak Vy, moc nenaděláte. Asi jsme Vás moc nepotěšila, ale bohužel to tak je.
Nejlépe by bylo, kdyby jste se Vy, došla osobně poradit. Můžete se pokusit přítele motivovat a v osobním kontaktu, byste měla mnohem více prostoru poradit se o všem co je třeba. Neuvedla jste žádné město, napište prosím ještě jednou, doporučíme Vám konkrétní zařízení. Ničeho se nebojte, je opravdu plno blízkých lidí, kteří obdobné poradenské služby využívají, navíc jsou to služby nezávazné a bezplatné.
Zatím se mějte hezky a ozvěte se.
S pozdravem M.K.