co s tím?
babka
Dobrý večer, moc děkuji za odpověď na můj první dotaz. Minulý týden jsem byla za dcerou v léčebně na rodinném pohovoru, ale její postoj se vůbec nezměnil a stále trvá na svém. Když se jí to snažil vysvětlit její oš. lékař, tak mu odpvěděla,že má stejně svoji hlavu. Já jsem se rozhodla,že v momentě kdy se odstěhuje,tak půjdu na sociálku a vše nahlásím. Ona o tom mém rozhodnutí ví. Teď nechci ,aby má věta vyzněla jako alibismus,ale myslím,že úřednice si jí ohlídají lépe než já,protože ať je to jak chce pořád je to moje jediná dcera, a já občas ty oči přimhouřím a snažím se jí omlouvat. Nicméně jsem připravená vnuka vychovat, s tím problém nemám. Dcera se léčí v Plzni ve FN Lochotín.

Odpověděl: Josef Šedivý
Dobrý den,
je vidět, že máte na situaci velmi zdravý náhled a že máte (v rámci možností) pod kontrolou. Jen bych vás rád upozornil na možnost léčby vaší dcery v terapeutické komuinitě. Jedná se sice o časově náročnější model léčby (cca 1 rok), ale na druhou stranu má klient v TK více času na zhodnocení toho, jak a s kým bude poo léčbě žít... Pokud by vaše dcera byla pro léčbu v TK vhodná (to vám jistě řeknou v PL), zkuste jí to nabídnout...
Jinak je váš plán celkem v pořádku, jen si na sociálce před tím zjistěte, kam se dostane váš vnuk v případě, že nebude moci zůstat u své matky...
Pepa Šedivý