Zhoršené vnímání
sashenka
Dobry den, mockrat Vam dekuji za odpoved na muj dotaz.K otazce,jak dlouho abstinuji: asi tak 14 dni,mozna uz 3 tydny,nevim to presne.Nikdy jsem zadne psychicke obtize nemela,naopak,pripada mi,ze od te doby co \"nehulim\",nemam takove vykyvy nalad atd.S travou a s pervitinem jsem prestala proto,ze uz mi ani jedno nedelalo dobre.Mam velkou radost,ze je to za mnou,ale mam jakoby zhorsene vnimani,ne porad,jen v urcitych chvilich,kdy se nesoustreduji na neco jineho.Je to po tolika letech\"na trave\"normalni?A prejde to?Bojim se,aby mi neco nebylo.Je mi 22 a jsem z Brna. Diky za odpoved,je to super,ze lidi s takovymi problemy maji s kym poradit :)

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Myslím, že v téhle fázi se nedá úplně dobře posoudit, navíc takto přes internet, jestli jsou to problémy přechodné nebo zda to bude mít nějaký trvalejší charakter. Na Vašem místě bych asi zkusila počkat tak 2 - 3 týdny (předpokládám, že bez užití drog). Počítám, že by se to mělo začít lepšit, pokud je to důsledek toho předchozího intenzivního užívání marihuany, příp. toho občasného užívání pervitinu. Jestliže se to lepšit nebude nebo to budete pociťovat ještě výrazněji nebo se přidají nějaké další nesnáze, tak bych asi moc už neváhala a vyrazila za odbornou pomocí.
V Brně Vám můžu doporučit následující zařízení, kde mají zkušenost s drogovou problematikou a uměli by Vám pomoci (AT ambulance jsou psychiatrické ordinace přímo zaměřené na problematiku závislostí a s uvedenými kolegy máme dobrou spolupráci). Kdyžtak pak napište, jak to s Vámi vypadá.
Brno, Psychiatrická AT ordinace
Sdružení Podané ruce, o. s.
Hapalova 22, Brno, 621 00
telefon: 541226070, 777916263
MUDr. Ronald Marek
http://www.podaneruce.cz
Brno, Psychiatrická ambulance
AT ambulance
Jihlavská 20, Brno, 625 00
telefon: 532232051
MUDr. Zuzana Hogenbuchová
http://www.fnbrno.cz
Brno, Psychiatrická ambulance
Jugoslávská 13, Brno, 613 00
telefon: 543210848
MUDr. Jana Novotná