obava
hmm
Dobrý den, znate nejaky efektivni zpusob jak vyhnat fetaky z vesnice? Tam u nas zacinaji cca 4-5 lidi uzivat casto pervitin, zatim snad jen snupanim. Rozmahaji se tu drobne kradeze a bojim se ze casem by mohli prejit na nitrozilni uzivani a jelikoz jsou to paka tak je roziko ze by se mohli strikaci nachazet normalne venku. Je nejaky zpusob jak pred temito troskamy ochranit ostatni obcany a predevsim DETI? Omlouvam se za spatny pristup k fetakum, ale uz jich mam plny zuby

Odpověděl: Josef Šedivý
Dobrý den,
hodně záleží na tom, jak moc ti lidé porušují pravidla dobrého soužití, obecní vyhlášky čí snad zákony. Těžko můžete někoho vyhnat ze vsi za to, že údajně fetuje. Pokud však páchá nekalé skutky, můžete, stejně jako všichni ostatí, upozornit policii.
Ještě je jedna cesta - najít nejbližší kontaktní centrum a tam se poradit s někým, kdo zná místní podmínky... Jistě se dá něco udělat pro ty lidi, o kterých so myslíte, že začínají koketovat s drogami - to by jistě všechno vyřešilo lépe, než jakákoliv represe...
Napište, odkud jste, nějaký kontkt vám rádi vyhledáme.
Pepa Šedivý