THC v těle
stejk
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jak dlouho od posledního užití mi mohou najít THC v moči a v krvi, sportuji, žiji zdravě(dostatek tekutin,zdravá výživa-dělám kulturistiku),nepiji alkohol. Děkuji za odpověď

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. THC se dá z krve detekovat cca do 14 dní od posledního užití, z moči se dá zjistit déle, obvykle se uvádí rozmezí od několika dní do jednoho měsíce, výjimečně déle. Doba možné detekce závisí na mnoha faktorech, ale především na délce a intenzitě předchozího užívání. Po jednorázovém experimentu bude možné THC zjistit z krve i moči po dobu blížící se spodní hranici (tedy třeba jen několik dní), při občasném užívání bývají testy negativní cca do 14 dní, po dlouhodobém každodenním užívání se doba detekce z moči bude blížit té horní hranici, tedy měsíc a déle. To, že jinak žijete zdravě a sportujete, je chvályhodné, ovšem dobu, po kterou lze THC zjistit, to významněji neovlivní.
Proč se na to vlastně ptáte? Hrozí Vám nějaké potíže?